Frukostlunch

Planen var att kliva upp tidigt för att dra till biblioteket och sedan spela badminton i några timmar. Istället vaknade jag allt för sent och bestämde mig för att stanna hemma och plugga och gå till gymmet istället för badminton för att spara lite tid. Jag hatar hur svårt jag har att komma upp på morgonen. Det spelar ingen roll om jag sovit femton timmar eller fem. När ska jag bli vuxen och komma upp i tid utan flera högljudda alarm placerade på olika ställen i rummet?
 
Då jag kom upp ur sängen närmare lunchtid än frukost fick det bli en brunch med bacon, stekta ägg och smörstekta chamoinjoner. YUM! (var godare än det ser ut...)
 
Jag testar LCHF för stunden och det går faktiskt mycket bättre än vad jag förväntade mig. Jag gör det dels för att bli av med all extra vikt det här landet gett mig men mest för att göra något åt det kraftiga sockersug jag haft den senaste tiden. Det har verkligen hjälpt! Självklart blir man ju fortfarande sugen på kvällar och under pluggstunder men det är inte samma begär på socker längre utan att man mer vill ha något att tugga på. Åtta veckor bestämde jag mig för. Idag är första dagen på den sista veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0