35 timmar utan sömn

Japp, ni läste rätt! Jag har inte sovit sen igår morse förutom en tio minuter lång powernap på biblioteket vid halv fyra imorse. Där får man för att man varit lat tidigare. Rätt åt mig! Fick iallafall två prov gjorda idag och det kändes helt okej med båda. Inte väldigt bra men helt okej. Det är väl bara att vänta och se hur det faktiskt gick. Nu har jag ett prov till på måndag sen kommer Jenny om en vecka. Läre bara se till att faktiskt ta igen lite sömn innan hon kommer hit. Annars blir jag inte rolig att ha att göra med..
 
En bild jag tycker förskönar hur jag mår just nu.. självförvållat, jag vet...
och världens bästa unge i bakgrunden såg jag nu.. gullplutten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0