Slutspurten

Nu är jag inne på sista veckan av min bachelor.. förhoppningsvis! Har lite halvpanik för några av tentorna men det borde inte vara så illa att jag inte klarar dem. Hade en tenta i torsdags, har en nu på torsdag och sen måndag och tisdag. Tisdagen den 13 november kl 11.15 är det alltså jag som är glad!
Den obefintliga uppdateringen har berott på finfina besök hemifrån och nu pluggstress till tusen. Jag spenderar mer tid på biblioteket nu än vad jag gör hemma. Trots att det är sjukligt stressigt tycker jag ändå det är lite mysigt att vara på biblioteket en hel dag. Hej duktighetskänsla!
 
No coffee = no study

Kommentarer
Postat av: Linn

Go Lina:D

2012-11-06 @ 20:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0