Panik

Den sista tiden här nere bara rusar iväg och jag har en konstant stress i kroppen som vägrar lugna sig. Fem nätter till. Fem ynka nätter. Sedan bor jag inte längre lägenheten i Melbourne. Jag vet inte vad som väntar och det skrämmer mig. Blir det Sverige eller Norge det närmaste halvåret? Hur mycket kommer jag att sakna Melbourne? Kommer jag att hitta ett jobb? Vad är det jag vill? Kommer jag vantrivas? Kommer jag att älska att vara närmare nära och kära? Så många tankar som orsakat en hel del minus när det kommer till sömn.

Jag antar att allt löser sig till det bästa men just nu känns mycket väldigt tungt och jobbigt. Jag hatar att jag ska flytta härifrån men älskar att få komma hem till många av de finaste människorna jag vet.
 
Underbara stad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0