Sista försöket..

Ja, nu blir det ett sista litet ryck med stackars lilla tomma bloggen. Nu flyttar jag ju trots allt hem om inte så länge. I december packar jag ihop mitt pick och pack och åker hem till Sverige igen. Det är helt otroligt vad tiden gått snabbt men nu ser jag fram emot att få komma hem till Sverige ordentligt. Det var några år sedan sist.

Den här sista terminen i skolan blir tuff. Alla ämnen jag läser är väldigt intressanta men otroligt svåra och krävande. Det är kul men svårt. Fast det är väl så det ska vara?
För övrigt jobbar jag en hel del nu och jag har även börjat ta tag i träningen igen efter ett antal års uppehåll. Överväger att skaffa en träningskategori där jag kan lägga upp sånt träningsrelaterat. Kanske det kan bli en boost för mig själv att hålla igång genom att skriva hur ofta jag tränar.

Som vanligt när jag får ett bloggryck är det när jag sitter och pluggar (konstigt det där..) så jag ska väl återgå till skolböckerna en sväng innan det är dags för sängen.

Jag återkommer snart igen, LOVAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0