Bra början, dåligt slut

Dagen började otroligt bra. Jag lyckades komma upp i tid och tog mig iväg till gymmet innan skolan. Ett grymt sätt att starta dagen vilket jag borde göra till en vana. Efter det blev det tre timmar av skola följt av jobb där humöret som var på topp snabbt dalade. Har tyvärr haft många sådana dagar där allt går fel på jobbet den senaste tiden men hoppas att det vänder snart!
 
 
Efter lite middag och ett skypesamtal med den bästa jag vet så känns allt bättre. Nu blir det sängen för att ladda om för en ny dag imorgon. Har ingen skola men jobb och en massa plugg står på schemat. Förhoppningsvis även lite träning.
 
Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Linn

Fina Lina:)
Du är grym som kämpar på där långt borta:)
Så kul att du bloggar med så kan man se vad du har för dig:) Många kramar från Linn

2012-08-28 @ 15:23:15
URL: http://linnalmquist.devote.se
Postat av: Linn

Fina Lina:)
Du är grym som kämpar på där långt borta:)
Så kul att du bloggar med så kan man se vad du har för dig:) Många kramar från Linn

2012-08-28 @ 15:23:15
URL: http://linnalmquist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0