Bleh..

Kan minst sagt säga att jag har fullt upp för stunden. Om två veckor är Jenny här (YIPPIEEE!!!) och innan dess har jag tre mid-semester exams som alla utom en är större än vanligt. Det jobbigaste just nu är hur svårt jag har att hitta motivation till att plugga. Jag vill ju men så fort jag sätter mig ner för att få något gjort blir jag helt apatisk. Vill inget annat än att prestera mitt absolut bästa men jag känner aldrig att jag faktiskt når upp till mitt bästa längre och det gör mig väldigt frustrerad. Jag hoppas det kan vända snart då jag verkligen inte mår bra av stressen jag känner när jag sätter mig ner men inte lyckas få något som helst gjort. Någon som har ett tips eller två på hur man hittar lite motivation och fokus?
 
Kanske kan jag inte fokusera för jag kan inte sluta tänka på dig <3
43 dagar!
 
Förutom de tre examerna jag har kvar så hade jag en idag. Stannade uppe halva natten och pluggade vilket visade sig kanske vara lite onödigt då provet var väldigt lätt. Eller så missförstod jag allt. Det är bara att vänta och se,
 
Nu blir det till att gå och lägga sig. Jag börjar jobba 7.30 imorgon och det hade varit skönt om man var lite vaken i alla fall. Det är jobbigt att börja så tidigt men underbart att slippa stänga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0