A cup of memories

Sedan jag började jobba på det bästa kaffestället på campus har jag gått och blivit beroende av min dagliga dos av koffein. Jag slutade i princip dricka kaffe när jag flyttade till Australien då vi inte hade någon kaffemaskin och på grund av att jag starkt ogillar snabbkaffe. Men nu är alltså kaffedrickande Lina tillbaka och stronger than ever. Inte bra men kaffe är ju så gott!
 
I alla fall så kom jag på att det hade ju varit trevligt att ha en egen kopp jag kan ta med sig till skolan på morgonen plus att slippa använda pappersmuggar som man bara slänger. Det fick bli en kopp från Starbucks som man kan göra lite mer personlig. Satt i någon timme och fixade med kollaget och det var det värt. Nu kan jag titta på mina favoriter medan jag dricker min favoritdryck!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0