Motarbetad

Idag var vi och bowlade med lite människor från University Mews (där vi bor). De hade organiserat så att vi fick en liten middag och bowla två omgångar för fem dollar (typ 35 svenska kronor) vilket var sjukt bra. Första omgången vann Christoffer på vår bana medans jag spelade otroligt dåligt. Andra omgången hade jag väldig tur och vann både på vår bana och över de andra två banorna med. Stolt! Klappa på huvudet

Det enda negativa med dessa vinster var priserna vilka bestod av choklad. Christoffer och jag har bestämt att försöka ha någon månad utan godis och annat sånt. Eller okej jag har bestämt och Christoffer får bara hänga på. Haha. Bara lite.

Men när man får GRATIS choklad kan man ju inte bara tacka nej?! Vi lyckades ge bort en chokladplatta till Tim men det blev fortfarande en del kvar så ikväll har vi svullat. Inte bra..

Inte bara gratis utan även bland mina chokladfavoriter. Går bara inte att säga nej till Lindt..

 

Ja, jag har sagt det förut och säger det igen. Imorgon är det ny vecka och då är det slut på sånt här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0