Just nu

Sitter och äter svindyra vindruvor medan jag gör lite skolarbete till imorgon. Råkade igår köpa importerade vindruvor för runt nittio kronor kilot så nu måste det njutas som bara den. Fick lite panik när jag såg vad det var som gjorde mitt köp så dyrt men man kan ju liksom inte lämna tillbaka frukt bara för att man tagit fel sort?! Eller?

Värda 90 spänn kilot? Skeptisk..

I övrigt har vi diskuterat förhållanden i en av mina ekonomiklasser idag. Hur smart man måste vara för att väga upp att man är ful, vad kvinnor ser efter i män och att otrohet kan vara optimalt speciellt för ganska fula och dumma människor är några punkter vi diskuterat. Det finns alltså forskning inom det här. Intressant.. (ja alltså inte för att jag tänkt gå iväg och göra något idiotiskt, Christoffer är optimal för mig, så det så!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0