Det här med att vara glad

Idag har varit en otroligt låg dag för mig. Jag har gått runt med en känsla av att jag bara vill sätta mig i ett hörn och gråta. Det jobbigaste är att det inte har varit av någon speciell anledning utan bara ändå. Jag antar att det är en kombination av mycket.

Skolan går verkligen inte bra just nu. Jag får ingenting gjort och hittar inte motivationen till att få någon gjort heller. Det går bara inte. Jag försöker att peppa mig själv men det är lättare sagt än gjort. Tips mottagas GÄRNA! Nu är jag less på att inte få något gjort och inte få de betyg jag borde. Något måste ändras, det är en sak som är säker!

Det har blivit många kramar idag. Kramar är bra. De sprider en känsla av värme, och trygghet och ger styrka. Speciellt när de är från min finaste.


Kommentarer
Postat av: Carro

Gud vad jag känner ingen den där känslan.

Den är jobbig, speciellt när man inte vet varför man har den...

2011-10-09 @ 09:50:43
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0