Slö dag

Jag har inte haft skola på måndagar på hela den här terminen men idag var en av de första gångerna jag faktiskt var hemma. I vanliga fall brukar jag nämligen spela badminton på måndagar men det är lite svårt när man knappt kan gå på sin ena fot.
Dagen börjde bra. Jag klev upp klockan elva och lagade scones medan Chris gick ner till affären och när han kom hem med sylt blev det en mummsig frukost. Sen gick han till skolan och tanken var ju att även jag skulle vara produktiv och sätta mig med böckerna men det är ju så svårt när man är hemma. Det är så lätt att bara skjuta allt till absolut sista sekund. Jag kom igång med pluggandet till slut men alldeles för sent än vad jag borde ha gjort så nu har jag suttit hela kvällen instängd på mitt rum. Jag får skylla mig själv!

Bion igår var rätt bra. Bättre än tvåan och trean! Fast jag tyckte inte att 3D-effekterna var så specialla. Filmen hade nog varit lika bra utan.


Tim, Jes, Caryn och Chris innan filmen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0