Skit!

I morse klev jag upp och drog och gymmade för att sedan åka hem, duscha, äta och åka till skolan för att möta upp två klasskompisar och börja plugga inför en av mina examer. Planen efter det var att jag skulle stanna på biblioteket resten av kvällen och få klart en del plugg för att kunna slappna av liite i helgen.
Problemet är att jag inte blev insläppt på biblioteket. De stänger klockan sex på fredagar men har förlängda öppettider och för att få tillgång till dem behöver man registrera sig på internet. Det gjorde jag för flera veckor sedan. Fungerade mitt kort? Nope! Därför blev jag nekad i dörren. HATAR när sånt händer.
Så då hade jag inget val utan åkte hem med planen att vara effektiv hemma istället. Ja, det kan nog de flesta svara på hur det gick. Jag kan bara inte plugga hemma. Hade jag blivit insläppt på biblioteket hade jag nu fått in fyra timmars plugg istället för att få i princip noll här hemma.
Oh well, får lösa det till veckan.

Blä på biblioteket! Jag som hade sett fram emot att gräva ner mig i oförståelig matte..

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja risken finns väl att de kan bli så också!

2011-05-20 @ 14:35:04
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Carro

Det gör du alldeles rätt i :)

Kan man låna dom och lämna tillbaka dom när dom blir jobbig ;)

Är inte alltid en dans på rosor att ha barn inte. Guuud vad de tär på psyket. Men som sagt, allt de underbara tar ju ändå över :)

Men just när de ÄR, då är de grymt jobbigt :P

2011-05-20 @ 18:50:14
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0