Klockbesatt

Jag har börjat tycka om klockor mer och mer. Har inte varit ett speciellt stort fan av klockor överhuvudtaget förut men nu ser jag det som den ultimata accecoaren. Speciellt tokig är jag i klockor i olika färger. Jag har ju en från Jet Set addiction i vitt som jag använder i princip varje dag och skulle inte direkt tacka nej till de nedanför heller.

Piffar upp vilken "outfit" som helst!

Hade jag haft jobb och pengar hade jag slagit till på allihopa men då jag är student utan jobb så får det räcka med att bara drömma om dem. Men ett tips till dom som har pengar är att de finns på shoptime och bellme för bara 199 kronor fram tills slutet av idag (söndag) vilket är dett kap då de oftast kostar runt 500. Ja, känner man sig riktigt generös så skulle jag ju inte direkt bli ledsen av att få en heller ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0