Jag kan gå!

Japp, idag var jag i skolan och kryckorna lämnade jag minsann hemma. Är otroligt lättad över hur snabbt foten verkar bli bra igen. Men jag tar det nog lugnt med att träna någon vecka så att jag inte sabbar den igen innan den blir helt bra.
Det är ju inte direkt så att jag kan springa fram med foten. Jag haltar, men inte så mycket! Snart är den helt bra.. ta i trä.

Nu sitter vi och tittar på An Idiot Abroad. En otroligt komisk serie som alla borde se. Den handlar om en instängd britt som är väldigt ignorant till andras kulturer. Han reser runt världen för att se "the seven wonders" och tvingas göra en hel del annat på vägen. Vi sitter bara och skrattar åt alla hans konstiga och dumma kommentarer.

I dagens avsnitt är han i Mexico och ska precis rida på en oxe.

Trailern:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0