Ibland blir det för mycket

Jag är en känslomänniska och blir väldigt lätt upprörd, glad, ledsen, arg och så vidare. I fredags blev det av någon anledning för mycket för mig. Jag är hur stressad som helst när det kommer till mina examer och då blir det så att jga inte får någoit gjort alls bara för att jag sitter och tänker på hur mycket jag har att göra. Jag känner inte att jag räcker till just nu. Skulle helst vilja dela mig i fem delar. Fyra skulle gå till ett ämne var och den femte till att umgås med Christoffer som jag har alldeles för lite tid för just nu. Att ekonomin inte är den bästa och priserna skyhöga här borta just nu hjälper inte det heller.

Det är så hopplöst när man gräver ner sig själv i sina egna tankar om hur dåligt allt är och går. Att man dessutom har en rejäl dos av hemlängtan gör inte det hela lättare heller.

Jag vaknade iallafall gladare i lördags och tog en väldigt lugn helg utan skolböcker med en nystart igår. Det kanske inte var den bästa nystarten med tanke på att jag blev uppe till klockan sex imorse och fick runt två timmars sömn innan det var dags för skola. Nu är iallafall min sista upgift inlämnad och all fokus läggs på examerna.

Klockan är nu strax efter nio och jag ligger i sängen och ska sova. Dags att ta igen nattens timmar. Imorgon väntar en lång dag i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0