Bättring Lina!

Bloggning, pluggning, höra av sig till vänner och familj, städa, komma upp på morgonen, ja det är mycket som behöver bättras nu. Min första slutexamen närmar sig och jag MÅSTE börja förbereda mig men istället händer ingenting. Jag är ofokuserad, konstant trött och allmänt omotiverad. Hur mycket jag än vilar får jag ingen ork eller lust till något. Hoppas på en vändning snart!

Vi har suttit och tittat på Norge-Finland i hockey-VM. Tyvärr hittade vi varken kanal på engelska, svenska eller norska så jag lär mig danska på köpet.

Det är tydligen andra gången någonsin som Norge tagit sig till kvartsfinal. Dock verkar det inte bli mer. Efter en mållös första period och mål för Norge genom en straff i början av andra såg det nästan lovande ut för dem, men efter fyra mål till Finland i samma period så ser det inte så ljust ut längre. Klockan börjar bli mycket här nu och eftersom det inte verkar bli så mycket spänning i matchen ger vi nog upp och sover istället.

Glada innan matchen började

Dumma Finland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0