På väg hem!

Jag hade tänkt blogga massor efter min sista tenta för då hade jag all tid i världen tyckte jag. Men det hade jag inte. Har haft fullt upp med att fixa inför resan de senaste dagarna. Det och ta igen lite sömn.

Sista tentan gick iallafall bra förutom att det var den tråkigaste tenta jag skrivit. Ja, alltså ämnet var såtråkigt att även fast jag hade massor att skriva så satt jag och hade tråkigt medan jag satt och skrev. Tur att jag aldrig måste göra ett liknande ämne igen!

Sitter i Hong Kong nu. Första delen av resan gick väldigt snabbt. Jag tyckte inte att jag somnade alls men helt plötsligt landade vi så jag måste ju ha sovit. Tyvärr så var ju det här den korta delen på bara åtta timmar. Nästa är på tolv och är ett dagflyg. Hoppas på att kunna somna. Annars blir det filmer för hela slanten. Längtar som en tok efter att komma hem nu. Sommar, familj och vänner! Snart ses vi!

Vi fick transfer-klisterlappar när vi klev av flyget. Känner mig alltid som en japansk turist när jag får sånt (därav peace-tecknet, kameran saknas dock). Det hade varit ännu bättre om alla från flyget fått matchande kepsar!

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja jag kan tänka mig de :)

Gud vad skönt för dig! :D

2011-06-28 @ 09:52:53
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0