Tillbaka till verkligheten..

Nu sitter jag på arlanda och ska snart börja vandra bort till min gate. Jag har knappt sovit något sen igår morse så nu hoppas jag kunna få en hel del flygtimmar dödade genom att sova.

De här två månaderna hemma har varit roliga men hektiska och nu känner jag att det är dags att komma tillbaka till vardagen. Chris och jag ska ju komma igång med träningen också har vi ju en flytt att göra innan skolan börjar.

Den senaste tiden har jag börjat säga att jag ska åka hem. Hem till Australien. Det känns bra.

Kommentarer
Postat av: Jenny

SLUTA! Sverige är hem! =( Australien är bara vart dina grejer bor och därför känns det som hem. Prupp!

2011-02-04 @ 05:09:49
URL: http://missisu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0