Vill sova!

De senaste kvällarna har jag haft otroliga problem att somna. Jag ligger och vrider och vänder på mig och tänker på allt och inget. Det är så frustrerande när jag egentligen faktiskt är trött men inte kan somna. Igår när jag kom hem med nattbussen klockan fyra på morgonen. Som den gamling jag är var jag hur trött som helst och längtade som en tok efter att få lägga mig och sova. Men kunde jag sova när jag väl lagt mig då? Nope!

Nu har det blivit så att jag inte vill gå och lägga mig bara för att jag vet att jag ändå inte somnar. Men så kan jag ju inte hålla på. Imorgon tror jag att jag ska lägga mig i tid och läsa en stund. Den kanske är den avkoppling jag behöver.

Klockan är två här nu och Christoffer sover sedan över en timme tillbaka. Jag ska väl gå och försöka få lite sömn jag med!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0