Första pluggstressen för året

Den här helgen kommer bli den tyngsta på länge. Jag har en mid-semester exam i Finance på måndag. Det är bara multiple choice men det kan vara rätt klurig det med och då den är värd tjugo procent av mitt betyg måste jag se till att plugga ordentligt inför den.
Sen har jag en inlämning i Business Law som ska in på onsdag. Den är värd femton procent och är bara på tusen ord så den är inte så svår men måste fortfarande bli gjord.
Sist men inte minst har jag en mid-semester exam i Microeconomic Theory som är värd tjugo procent vilken jag är livrädd för. De första veckorna har varit väldigt "full on" och det är massor vi förväntas veta. Jag kanske förstår en fjärdedel. Resten har jag ingen aning om.. ÄN! Det är mycket matte i det ämnet. Derivator och så. Jag har ju gjort en hel del av det i gymnasiet men konsten är att gräva fram det ur minnet från över tre år sedan.
Vi får se hur detta går..

Än så länge är vi inte bästa vänner, microboken och jag, men innan helgens slut hoppas jag på att vi byggt upp en fin relation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0