Tjejig kväll

Kvällen/eftermiddagen blev väldigt mysig och tjejig med cupcakes, te, vin och massa annat gott. Bröllopet var väl fint men inte speciellt personligt fast det kan man väl inte förvänta sig heller. Jag hade aldrig velat gifta mig på det sättet. När allt är så planerat och formellt. Satt och hoppades på att någon skulle ramla eller göra något fel för att få in lite skratt i det hela men icke!
Personligen tyckte jag det var roligast att titta på alla konstiga hattar människorna hade på sig.

Jess systers cupcaketräd. Vill ha!!!


Allt var så gott vilket slutade med att jag åt allt för mycket. Oreokakan blev god men det räckte med en liten, liten bit då den var otroligt söt. Allt detta gott slutade med att jag hamnade i ett rejält sockerkoma. Men det var det värt! Haha. Imorgon blir det ut och springa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0