Mysigt..

Christoffer och jag tog en städningsrunda i lägenheten ikväll. En välbehövd sådan! Städning hamnar nämligen långt ner på listan av prioriteter när man har skolan att tänka på (väldigt bra ursäkt för att slippa).
När vi ändå höll på kom jag på att vi fortfarande inte städat bakom kylen sedan vi flyttat in...

..och det här var vad vi hittade.

 

Så otroligt äckligt! Speciellt med tanke på att det inte är vår smuts. Jag HATAR smuts som kommer från människor man inte har någon aning om vilka de är. Får rysningar!

Men nu är det iallafall rent och fint bakom kylen och resten av lägenheten med för den delen!

 

Hoppas på att lite ny, frisk luft i lägenheten var det jag behövde och att jag får lite ordentlig sömn i natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0