Inga ursäkter längre

Nu har vi fungerande internet hemma utan maxgräns på vare sig uppladdningar  eller nedladdningar vilket betyder att vi kan göra vad vi vill. Vi kan till och med titta på filmklipp hemma! Detta är något vi inte kunnat göra sedan jag flyttade ner hit.
Internetet är dock inte vårt eget utan vår granne lånar snällt ut till oss tills vårt faktiskt fixat sig. Vi har haft otroliga problem med att få det tillkopplat och väntar fortfarande på att få det att fungera.

Men att vi har ett fungerande och relativt snabbt internet betyder ju att jag inte har några anledningar till att inte uppdatera er där hemma.


Skolan går ok men jag har haft väldigt svårt att hitta motivationen till att plugga den här terminen. Den är som bortblåst men hoppas på att den hittar tillbaka till mig väldigt snart. Har två mid-semester prov nästa vecka som är värda tjugo procent var så i helgen blir det många timmar med näsan i bökerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0