Vecka 7

Helt otroligt, imorgon börjar skolvecka sju av tretton. Det har alltså redan snart gått hälften av min andra termin på uni. Det är helt sjukt hur veckorna bara flyger förbi just nu.
Den här veckan har jag mina två första mid-semester prov. Båda två på torsdag med en timmes mellanrum. Jo men tack för den kära fina lecturers! Veckan efter blir det grupparbete och vecka nio har jag två mid-semesters till. Sen kan man  ju undra vad som händer efter det. JO, det ska jag tala om! Då kommer mamma hit och hälsar på! En och en halv vecka får vi en extra inneboende i vår lilla studolägenhet och OM hon efterlängtas!

På fredag kommer det preliminära tentaschemat. Jag hoppas på ok tider. Bara jag inte får alla i rad eller två på samma dag så är jag glad!

Nu, ett avsnitt av Big Bang Theory och sen sova. Vår kvällstradition! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0