Lurad!

För ett (väldigt, väldigt, väldigt, VÄLDIGT) bra tag sedan skickade vi två presenter till Sverige. Jag köpte papper till båda och en rejäl (trodde jag) rulle med band att ha på. Jag började med det ena paketet och gjorde en stor rosett för ett sedan gå vidare till det sista paketet och inse att det endast var e liten snutt kvar å rullen:

Är det jag som skulle ha förstått

att det var så lite på rullen eller hade

jag rätt i att känna mig lite lurad?

Hrmf!

 

Det löste sig ganska bra ändå iallafall!

I paketen låg en Tim Burton utställningsbok till bästa kusin och ett par tuffa röda babyconverse till lille Henry. Det gäller att börja i tid! Nu väntar vi spänt här borta på bilder på den coola lilla killen med snyggaste skorna av alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0