Hopplöst

Idag borde vara en dag fylld av en massa plugg men jag lyckas inte. Det går inte att fokusera. Tankarna bara rullar iväg på annat hela tiden.
I förmiddags var jag trött och det gick därför inte speciellt bra att sitta och läsa. Sen kom Christoffer till skolan och vi åt lunch och han gav mig koffeintabletter så nu är jag inte trött längre men det går fortfarande inte att plugga.

Jag blir så less när det alltid blir så här när jag behöver plugga som mest. Mitt huvud vill liksom inte hänga med. Ska försöka plugga ordentligt ikväll också får det bli hela eftermiddagen och kvällen på biblioteket imorgon efter skolan. Jag får försöka peppa min kropp med att jag får sova ut på fredag!

Kommentarer
Postat av: mamma

Håller tummarna för dig på proven på torsdag, du ska se att det går bra!

2010-09-07 @ 08:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0