Fy fan vad jag är bra!

Har fått tillbaka resultatet på ett av mina prov jag hade för två veckor sedan. Visst tyckte jag det var väldigt lätt men att bli en av fyra i klassen med full pott hade jag inte räknat med. Då var 15% av betyget till Management Information Systems kirrat och klart!

Nu ska jag ta på mig skorna och knalla i väg till min sista mid-term, den i Macroeconomics. Jag känner mig förberedd men tror att Wayne, vår lecturer, kommer att ha skrivit ett riktigt tufft prov.

Efter provet ska jag göra plugg jag annars är tvungen att göra över lovet och sedan belöna mig med en klippning. Det är fan dags nu efter typ 8 månader. Fy skäms Lina!


Håll tummarna för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0