Förvirrande

Idag ska jag och ett gänga andra svenskar ta oss till Svenska kyrkan för att rösta.

Jag trodde att jag var säker på vad jag skulle rösta på ram tills igår kväll då jag kollade lite närmare på alla partier och nu är förrvirrelsen ett faktum. Jag vet helt ärligt inte vilka frågor som är viktiga för mig och de frågor jag tänkt är rätt viktiga har alla partier jag överväger att rösta på i princip svarat lika. Det är sjukt frustrerande.

En positiv sak är iallafall att även om jag kommer på efter att jag röstat fel så kommer jag inte att bli speciellt påverkad ändå.

Om en timme kommer Johannes och plockar upp mig. Nu blir det til att lusläsa partier och göra ett val!


Nästa val tänker jag förbereda mig som en galning med scheman och grafer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0