Exams

Det är helt sjukt men om bara någon månad så är det dags för exams igen. Jag tycker jag nyss satt och skrev min förra. Den första draften av tiderna har iallafall kommit upp och förmodligen blir det inga ändringar. För mig kommer det att se ut som följande:

10 nov 09.00 Accounting for Management Decisions
15 nov 09.00 Management Information Systems
16 nov 09.00 Introductory Statistics for Business
18 nov 09:00 Macroeconomics

Examensperioden är från 5 nov - 25 nov

Jag är rätt nöjd med tiderna. Den enda jag gärna ändrat på skulle ha varit statistics. Den kommer lite olägligt där och hade gärna få kommit efter macro men man kan inte få allt här i världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0