Det blev kasst!

Jag är så jävla less på frisörer som låtsas lyssna på hur man vill ha det för att sedan bara klippa som dom vill. Jag betalar inte för att de ska få göra vad de vill med mitt hår utan jag betalar för att få håret fint. Men nu hade det fan blivit bättre om jag klippt det själv. Då hade jag iallafall förstört det gratis.

Jag bad om uppklippt hår men undrar hur lite det ska klippas för att det faktiskt ska räknas som uppklippt. Bad jag om SNElugg? NEJ. Jag bad om en rak lugg som gick jämnt ut i håret. Istället fick jag en lugg som är helt kort och avklippt på ena sidan och går ut yttepytte lite på andra sidan. Jag kan alltså nu inte sätta upp håret när jag har luggen nere för uppsatt hår med vassa luggkanter kan vara det fulaste jag vet.

Jag har aldrig fattat folk som har ångest för att gå till frisören förut. Nu har jag en helt ny förståelse. De senaste gångerna har jag varit så missnöjd och nästa gång jag går och klipper mig ska jag skriva ut bilder och prata saaaaaktaaaa. Då kanske, om jag har tur, det blir lite som jag vill ha det.

Blir så jävla less!

Nu ska jag gå till baren på skolan och trösta mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0