Är hög

Sedan över ett år tillbaka har jag minskat mitt intag av kaffe drastiskt och dricker det mest nu om jag vill bli varm, vakna eller när jag fikar. Min kropp är alltså inte längre speciellt van vid koffein så när jag idag drog en dos av två stora koppar kaffe och en red bull så ledde det till att allt helt plötsligt går i en nedrans fart. Det gillas när man vill vara effektiv på biblioteket...
Men varför rör rummet på sig... ?

Tror inte personen i rummet bredvid mig var lika entisuastisk över min överdos då denne fick stå ut med min fots konstanta dunkande i väggen.

Sista mid-term examen imorgon sen kommer mamma!!! Jippppiiiiii!
Hehe, tjat tjat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0