Snart

Två dagar och jag har sommarlov! Sommarlov i november.. konstigt. Idag hade jag min tredje och alltså näst sista tenta. Den gick väldigt bra och jag kommer bli väldigt förvånad om jag inte får högt betyg. Igår hade det kunnat gå bättre. Tentan var väldigt konstigt och hade väldigt många irrelevanta frågor enligt mig men jag får bara hålla tummarna på att det går vägen. Ibland lyckas man bara fokusera på helt fel saker att plugga. Det kan lätt bli så när man har fyra prov på åtta dagar och omöjligt kan lära sig precis ALLT i varje ämne.

Klockan är sju på kvällen här nu och jag har varit på skolan sedan min tenta klockan nio imorse. Jag ska försöka tving mig själv att stanna tills biblioteket stänger klockan tio så att jag kan somna med gott samvete ikväll.

Nu ska jag sluta procrastinata och faktiskt få lite plugg gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0