Pluggeliplugg

Mitt liv är så otroligt roligt just nu. Jag vaknar, äter, åker till skolan, pluggar, pluggar, äter, pluggar, åker hem för att sova, vaknar osv. Igår gick jag hem från biblioteket redan vid sju och när jag kom hem kändes det som att jag hade all tid i världen innan det var dags att sova. Det gav mig tif till att plocka fram sommarkläder och stoppa undan de lite varmare kläderna. Den ni! Hörde att det är snöstorm i typ hela Svrige nu. HAHA!

Idag är det stekhett ute men än så länge får jag nöja mig med att titta ut på det härliga vädret ifrån biblioteket och ta någon glasspaus när plugget blir för tråkigt.

Tentan igår gick otroligt nog bra. Jag borde iallafall få ett B och kanske till och med ett A med lite tur. Får se hur det blir med den saken. Nu gäller det att göra sig klar inför de tre resterande proven. Måndag, tisdag och torsdag och sen är jag klar för den här terminen! Yippeyay!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Pluttan! Snart kommer du hem =D=D=D=D Jag tycker vi ska fotografera oss tillsammans när du är hemma! Miss you!

2010-11-13 @ 15:38:15
URL: http://missisu.blogg.se/
Postat av: Anna Sigvardsson

KOM HEEEEEEEEEEM! (fats jag är glad att du mår bra förstås.... ) PUSS!

2010-11-14 @ 17:43:21
URL: http://www.annasigvardsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0