Inte min dag

Idag har varit en otroligt dålig dag. Den började med att jag åkte till biblioteket för att plugga till min tenta i bökföring imorgon och så fort jag öppnade böckerna kom stressen. Det här har varit den sämsta kurs jag tagit hittills. Det är mest föreläsarens fel. Hon är så dålig! Boken är självklart kass den med. Annars hade det ändå varit okej med en dålig föreläsare. Oj, nu börjar jag svamla, skulle kunna skriva en hel bok om hur dålig kursen är!
Iallafall så gjorde stressen att jag fick ont i magen och blev både gråtfärdig och spyfärdig. För att inte nämna hur många gånger jag gick på toaletten. Blir blåsan mindre bara för att man är nervös och osäker? Någon som vet?

På lunchen skulle jag möta upp en tjej som ville kopiare lite papper från mig som hon inte hade. Jag väntade i femton minuter tills jag gav upp och insåg att hon inte skulle komma. Precis innan jag ska resa på mig och gå tillbaka till mina böcker så landar den stösta fågelskiten någonsin på mitt ben. Tack, tack, jävla kråkhelvete!

Sen fortsatte stressen i två timmar tills jag avbröt för att gå och spela badminton. Vi var tre människor totalt men det var skönt att göra något annat än att plugga en stund och få lite energi ur kroppen.
Och det var nog precis vad jag behövde för efter det, en duch och middag satte jag mig ner igen här hemma och nu känns det ändå rätt ok inför morgondagen. Jag tror iallafall att jag klarar mig. Ett A eller B vore kul men vi får se hur det blir med den saken.

Nu blir det sängen för tentan börjar klockan nio imorgon bitti och innan dess ska jag skypa med kära moder.


Håll tummarna för mig imorgon!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0