Tillökning i släkten!

I torsdags morgon ringde mamma. Josefin och Ronnie var på väg till BB.
Tre timmar senare ringde hon igen.
Då hade lille Henry kommit!

Det känns så märkligt att helt plötsligt ha en bebis i släkten.
ÄNTLIGEN någon som är yngre än mig!
Hehe nejdå.

Har inte sett då mycket av det lille livet än men av det jag sett är han så söt så söt.
Kära bror Dennis har tydligen planer om att göra honom till ett sportproffs.
Christoffer och jag satsar på rockstjärna!
Christoffer har även paxat platsen som manager.

Det är iallfall så otroligt kul!
Grattis igen Josefin och Ronnie! Ni kommer bli bra föräldrar. Minst sagt coola!
Och grattis till mormor Ulla-Britt, morfar Erland och morbror Tomas!

Måste säga att jag har en gnutta hemlängtan just nu. Ge mig december!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0