Jag ser ett mönster..

Så fort jag har mycket att plugga så bloggar jag helt plötsigt i massor. Kan undra varför. Okej, jag vet varför.

Min helvetesuppsats är iallafall unlämnad nu och nu har jag bara en till på tusen ord som ska vara klar på tisdag. Den känns mycket lättare men det är fortfarande en del att göra. Satt och krånglade med excel igår för att lyckas göra en graf vilket inte var speciellt lyckat. Så det är nog det jag är mest stressad över. Skrivningen är långt ifrån det jobbiga.

Det tråkiga är att jag kommer att ha mycket att göra fram tills tisdag vilket är då Sophie och Anton lämnar Melbourne. Vet inte rikitgt hur jag ska hinna ta mig tid at åka in till stanm och säga hej en sista gång. Får se hur man löser det.

Sitter iallafall på biblioteket nu och blir här till stängning. Hoppas på att ha et mesta klart då. Sen blir det hem och äta kycklingtacos med Kristioan och Chris följt av mer uppsatsskrivning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0