Fy på mig!

Ja, det var väl så här jag visste att det skulle sluta. En vecka och noll inlägg. Jag är helt enkelt kass på att sätta mig ner och skriva. Kan även vara det att jag knappt har något att skriva om.

Nej, jag kommer nog aldrig bli en sånn där person som uppdaterar en miljon gånger om dagen samtidigt som den hittar på allt möjligt mellan himmel och jord. Jag är en född soffpotatis helt enkelt! En soffpotatis med dålig självdiciplin!

Det kommer alltså aldrig bli flera inlägg om dagen varje dag i veckan. Men lite då och då ska jag allt skriva lite.
Så ni där hemma som är intresserade av att veta vad jag har för mig kan få stilla er nyfikenhet liiite iallafall.

Men annars är det ju bara att komma och hälsa på! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0