Möt min nya bästa vän


Koffeintabletten!

Går snabbare än kaffe, ingen risk för spill, är billigare, och håller en klar i huvudet hela dagen.

Lätt ett av de bästa plugghjälpmedel jag stött på iallafall. Och kom inte och säg att sömn är bättre för ska jag sova mig pigg så finns det ingen tid över för pluggande!

Just nu spenderas mycket tid på biblioteket. Ett tecken på att man växt upp är när man blir sur över att de stänger tidigt på helger. Men ikväll har de öppet till tio!

På torsdag väntar min första exam och en vecka efter är min sista. Fyra examer på åtta dagar blir tufft, men får trösta mig med att det finns folk som har det värre.

Håll tummarna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0