Hela Sverige stannar upp?

Kan tänka mig att det är hemma i Sverige nu ungefär som när vi kommit till final i någon stor sport och alla sitter hemma framför tvn. Eller är bröllopet inte så stort? Det är iallafall allt jag läser och hör om hemifrån just nu.

Själv kunde jag inte bry mig mycket mindre. Det enda som kanske kan vara liite roligt är att titta på kläderna alla har på sig. Såg något kort på en grupp med politiker och herregud hur hemska kan man klä sig???

Jag vet iallafall en liten journalist som är väldigt tacksam över timingen med en viss liten Henry som kom lagom så att hon skulle slippa bröllopet.


Nu är iallafall två av fyra examer klara. Skulle kliva upp i tid till biblioteket öppnade men sov istället till halv tolv. Antar att jag behövde sova ut en dag. Får ta nya tag imorgon. Kan inte förklara hur mycket jag längtar tills torsdag då jag inte har något mer pluggande att göra på en hel månad!

Har dock en hel del saker att ta tag i på lovet. Ett tecken på att man börjar bli vuxen är att planera att städa och frosta av frysar så fort man får ledigt. Jag skrämmer mig själv!


Jaja, nu blir det sova för min del. Nya tag med pluggandet imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0