Heaven is a place on earth

Det är sant! Jag har hittat himmeln på jorden! Eller Linda har introducerat mig till den iallafall.
Max Brenners....
aaaah.....
Max Brenners...

Här snackar vi choklad.

Det finns fundue, suffleer, pizzor och så mycket mycket mer. Allt med fokus på det bästa, chocklad! Jag skulle kunna slicka tallrikarna skinande rena på detta ställe. Den varma chokladen är så fyllig så man skulle kunna tro det bara var smält choklad och jag skulle nästan kunna döda för att få denna restaurang i varenda liten del av världen. Som jag ser det nu är det omöjligt att få nog av detta gudomliga ställe!

Linda och jag har börjat träffas på fredagar nu. Varje gång hittills har dagen slutat med att vi hamnat på Max Brenners. Varje gång har vi gått därifrån proppmätta och spyfärdiga men ack så lyckliga.

Följande bilder är till de chockladmonster jag har i släkt och vänskapskrets som jag tycker borde hitta vägen hit ned.
Jag lovar, det är värt det!




Två chokladomaner i full fart med att stilla sina behov
Chris sur för att jag stoppar honom mitt i njutandet




Och gillar ni inte chokladen? Ja men då kan jag ju äta upp den åt er. HELT gratis! No problemo!

Komsi komsi!!!


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Ååååh NEEEJ!

2010-06-01 @ 20:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0