Eurovision

Förra söndagen var vi några som drog till en bar där en massa europeer samlats för att se på eurovision playback. Jag hade bestämt mig för att inte ta reda på vem som vunnit i förväg. Det var jag och en till. Resten visste. Jag gissade och gissade men fick aldrig rätt. Vem fan skulle kunna tro att Tyskland skulle vinna???

Grabbarna kom för ölen


Big Helga (ölen) på bordet..         och en possum sovandes i trädet bakom oss


Vår poänglista. Tyskland fick 6/30, sen vaknade possumen och var hungrig

Jag överlycklig

Norska pojkar är glada när de får ha en öl i handen

Glad norrman och tysk (inte tillräckligt glad frågar ni mig, HUR vann de?)



Kan erkänna att vi satt en bit bort från högtalarna och hörde inte så mycket av låtarna men jag lyssnade på Tysklands bidrag dagen efter och jag måste fråga vem det var som röstade på dem egentligen?

En trevlig kväll blev det ändå iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0