Dålig start på dagen

Tänkte att jag skulle få en ordentlig start på dagen idag för att motivera mig själv så jag ställde mig och gjorde en rejäl omelett med massa ost och svamp. Otroligt hungrig var jag och den såg så smarrig ut när den hamnade på tallriken. Jag förberedde mig på njutning, tog en halv tugga och insåg.. SALT?! Var är saltet? Det tyckte jag tydligen inte var så viktigt när jag stod vid spisen.
Så njutningen blev mer slänga-i-sig-maten-för-att-slippa-känna-smaken. Inte blev jag mätt heller.

Bara jag inte gör något sådant stort misstag på provet idag så ska det nog gå bra.

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Det hade varit värre om du hade saltat för mycket.... Hoppas det gick bra idag, har tänkt på dig och gör det imorron också!

2010-06-17 @ 16:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0