Att sakna

Det jobbigaste med att vara så långt hemifrån är saknaden för de som man inte riktigt kan prata med. De flesta kan man kommunicera med via internet men som farmor går det bara att ringa och det har man ju inte råd att göra jämt. Sen har vi ju Pilen. Min älskade lilla kisse som fyllde hela sexton år för någon vecka sedan!

Anna fotade några fina kort på oss innan jag flyttade så jag har något att titta på när jag saknar honom lite extra.



 


Det gick till en början bra men efter en stund så lessnade självklart kissen (det är ju trots allt Pilen vi pratar om) lite vilket syns på de två näst sista korten. Anna och jag hade så roligt åt honom. Stackars lille kisse. Men sen fick han se lite på fåglarna och humöret blev snabbt bättre. Men konsten att se olycklig och plågad ut, den kan han minsann!

(klicka på bilderna för att få dem större!)

http://www.annasigvardsson.com/

Kommentarer
Postat av: Anna Sigvardsson

hihi.... pilen!!!!!!!!!!



Jag fnissar fortfarande åt minnet! Puss på er båda!

2010-06-23 @ 11:36:24
URL: http://www.annasigvardsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0