Hänt sedan sist

Jahapp, då blev det en sånn här period när jag glömmer bort att uppdatera igen. Den senaste veckan har jag varit ut en del. Även med Linda på gaynight i St.Kilda. Otroligt kul! Nu åker hon om mindre än en vecka :(

I onsdags var vi på Tim Burton utställningen som är här nu. Otroligt bra! Tyvärr var det allt för mycket folk så man fick köa för att få se en del saker men det var det väl värt :) Önskar man hade fått ta kort där inne. Jag är för feg för att bryta regler..

Igår var jag och såg min första vm-match för i år. Trodde aldrig jag skulle börja uppskatta fotboll när Sverige inte var med men tydligen kan man överraska sig själv med.

Nu bär det iväg på födelsedagsfest. Det är tyvärr inte för min älskade Sofie i London utan Christoffers vän Alex som även han fyller 21. Önskar lite att jag kunde vara i London istället :) Grattis på Sofie iallafall!

Imorgon bär det av till Bendigo för volleyboll i några dagar. Ska bli kul! nu är skjutsen här, HEJ!

Kommentarer
Postat av: josefin

Hej!

Såg att du pluggar på La Trobe! Jag har precis kommit in där men vet inte riktigt ifall jag börjar eller ej. Hur är skolan och hur trivs du? Hur kom det sig att du går där, är det ett utbyte eller hel utbildning? Vore tacksam om du orkade svara :)

2010-07-06 @ 23:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0