Tiden går fort..

när man har massvis med saker att göra men aldrig kommer igång riktigt.

När man tänker efter är det inte alls långt kvar tills jag drar iväg neröver. Imorgon ska jag boka biljett och förodligen blir det så att imorgon är det tre veckor tills jag åker. Onsdagen den 17 februari. Då startar jag ett nytt liv i ett nytt land. Det blir mitt fjärde land jag flyttar till. Om Norge nu räknas.
Det mesta verkar iallafall ha löst/kommer lösa sig nu. Jag har kommit in på skolan och fått studentvisum och imorgon bokar jag biljett. Det enda som kvarstår nu är att ha ett ställe att bo. Jag har panik! Tre veckor och jag har ingen aning var vi ska bo. Hur kommer detta att gå?! Hjälp hjälp hjälp. Ni som läser detta: håll alla era tummar de närmaste veckorna. Ok?

Sen har man ju det med packningen..
20 kg..
väskan väger 5..
det ger mig 15 kg..
jag skulle kanske behöva 50..
MINST!!

Någon som känner sig otroligt givmild och vill betala övervikten? Pliiiiiiiis!!!!!!!!!!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0