Järvsö!

Annabanana är hemma den är veckan för att umgås. Idag hade vi tänkt ta bilen till Järvsö och åka skidor men blev avrådda av våra föräldrar då det skulle bli en massa snö. Mycket riktigt. När jag vaknade idag var jag glad att vi bestämde oss för att stanna hemma. Istället gick vi ut och gjorde snöänglar och fick infallet att skotta våra gårdar. Kanske inte det bästa man kan komma på men vi fick glada föräldrar iallafall och det är ju alltid bra!

Nu hoppas vi på bättre tur imorgon. Det skulle tydligen snöa lite men inte så mycket som idag. Hoppas verkligen det blir av för nu är jag sjukt brädsugen! Hoppas på en härlig dag i backen. Gärna lite sol. Kanske liiiite optimistiskt..

Kommentarer
Postat av: Elin

Hejhej! Jag undrar om du har några bra jobbtips i Oslo? Jag har precis flyttat hit och jag har anmält mig till bemanningsföretag och sådär, men inte fått napp.. och jag vill verkligen verkligen stanna här! Skulle vara jättesnällt om du kunde dela mig dig av din visdom! ;D Kram från Elin

2010-03-02 @ 00:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0