Torsdagen i bilder

I torsdags var vi ju som sagt på Eagle Bar. Det blev en bra kväll trots att vi kom dit lite sent och att vakterna inte ville släppa in Linda och mig för att vi tydligen var samma person. Imponerande då det enda lika är vår hårfärg och kanske längd. Ögonfärgen däremot. Inte på en prick! Inte mycket annat heller för den delen.
Vi fick iallafall gå till en annan vakt som släppte in oss med en gång.
Jag hatar verkligen när man faktiskt talar sanning och ingen tror på en.

Ungefär som att jag såg en liten krokodil vår första vecka i Malaysia. Fortfarande ingen i min familj som tror på mig. Jag är stensäker!

Så här såg iallafall kvällen ut! Delar av den iallafall. Det blir många kort när Linda är med! :)


Vi gick ner och spelade pingis


Jag blev sur


Linda blev rädd för mig och missade, mitt ända sätt att vinna en boll eller två


Sofie rotade lite bland mina smycken
Så många ringar du har sa Linda
Jag vill ha fler sa jag
NEJ sa Chris


På vägen till baren stötte vi på en uggla
Vi frågade om vi fick ta kort
Han sa okej


När vi kommit in hängde vi en stund


Sen dansade vi                       och tog egokort

Snipp snapp snut så var kvällen slut

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Långsinta Lina! Har du inte släppt det där med krokodilen än....

2010-05-02 @ 17:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0