Snart helg!

Jag har börjat gilla mina skolveckor väldigt mycket. Veckan börjar med en ganska lugn dag lektionsvis följd av några timmar på biblioteket i desperat försök att förbereda mig inför tisdagen.

Tisdagar vill jag aldrig kliva upp. Dels börjar jag nio vilket betyder att jag måste kliva upp absolut senast åtta. Sen vet jag även att jag har två krävande lektioner som jag aldrig känner mig fullt förberedd till. MEN, när jag väl tagit mig till skolan så är skoldagen helt plötsligt slut och jag står där undrandes vad det var jag gruvade mig för egentligen.

Onsdagar har jag bara skola på eftermiddagen och kvällen vilket passar mig otroligt bra då jag iallafall absolut inte är någon morgonmänniska.

Torsdagar har jag två timmar med en timmes paus mellan.

Fredagar har jag helg!

Jobbigheten av dagarna tonas ner ju närmare helgen man kommer.
Klaga? Näee

Idag är det torsdag och jag ska snart vandra iväg bort mot skolan vilket betyder att om några timmar är det helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0