Pluggelipluggplugg

Jag har två veckor kvar. Två veckor.

Tills jag kan slappna av och vila upp mig lite inför slutexamerna i mina fyra ämnen. Hoppas på att få dem någorlunda utspridda iallafall.

Men just nu är det mest plugg som gäller.

Då jag inte procrastinatar framför datorn vill säga.
(procastinate="refers to the counterproductive deferment of actions or tasks to a later time" enligt wikipedia. Otroligt användbart ord enligt mig)



Har precis kommit hem från biblioteket och nu ska pluggandet fortsätta här hemma.

Var förresten ANZAC day här idag. Jag sitter och pluggar på biblioteket i sex timmar på en public holiday. Stolt!


HA DE!



Kommentarer
Postat av: Lindie.

Det ar bra att du har chris som sager at dig att du maste plugga, annars hade du pratat med mig pa msn hela kvallarna istallet;p

2010-04-26 @ 12:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0